רבי ראובן אלבז הסיר חסותו מהרשימה המתחרה בש"ס

    גורם המעורב בישוב טען אז בשיחה עם "קול חי" כי מי שמקדם ועומד מאחורי רשימת "למען אחי" ואליהו בראון, זהו רוני חורי מנהל מטה 'יחד' ביש"ע. אך בתנועת למען אחי מכחישים נמרצות את מעורבותו של חורי וטוענים כי מדובר בהכפשות של הרשימה המתחרה
    יוסי צלניקר 7 Comment on רבי ראובן אלבז הסיר חסותו מהרשימה המתחרה בש"ס

    שבוע לאחר שחשפנו על פילוג בעמדת צמרת ש"ס בבחירות לתל ציון חזר בו רבי ראובן אלבז והביע תמיכה במועמד הרשמי • מספר מועמדים פרשו מרשימת 'למען אחי' בה תמך הרב • דוד אזולאי, בו תמך חכם שלום, צפוי לנצח מחר

    גורם המעורב בישוב טען אז בשיחה עם "קול חי" כי מי שמקדם ועומד מאחורי רשימת "למען אחי" ואליהו בראון, זהו רוני חורי מנהל מטה 'יחד' ביש"ע. אך בתנועת למען אחי מכחישים נמרצות את מעורבותו של חורי וטוענים כי מדובר בהכפשות של הרשימה המתחרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב הבחירות ביישוב תל ציון: סוף למבוכה בש"ס. חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב ראובן אלבז חזר בו מהמכתב המורה להצביע למועמד אליהו בראון.

    סערה • במי יתמוך הרב אלבז בבחירות בתל ציון

    לפני כשבוע ימים חשפנו באתר 'קול חי' כי חמר מועצת החכמים של שס הגאון רבי ראובן אלבז החליט במפתיע לתמוך במועמד אליהו בראון וחברי רשימת 'למען אחי' במסגרת הבחירות לראשות היישוב תל ציון הנמצא בסמיכות לירושלים, ובעצם תמך במועמד אחר מזה של נשיא המועצת חכם שלום הכהן שליט"א, שתמך ברשימת "לב אחד" של דוד אזולאי המכהן כיום כיו"ר הוועד ביישוב ונתמך ע"י תנועת ש"ס ומועצת חכמי התורה.

    שעות אחדות לפני פתיחת הקלפיות (שיפתחו מחר בשעה 15:00 בצהריים) מתפרסם כי ראש ישיבת אור החיים חזר בו מתמיכתו ברשימת 'למען אחי' ובעצם יישר קו עם תמיכתו של נשיא המועצת. בינתיים מספר מועמדים פרשו מהמרוץ למועצת היישוב.

    נציין כי בראון יו"ר רשימת "למען אחי" כיהן בעבר כנציג תנועת ש"ס בישוב.

    גורם המעורב בישוב טען אז בשיחה עם "קול חי" כי מי שמקדם ועומד מאחורי רשימת "למען אחי" ואליהו בראון, זהו רוני חורי מנהל מטה 'יחד' ביש"ע. אך בתנועת למען אחי מכחישים נמרצות את מעורבותו של חורי וטוענים כי מדובר בהכפשות של הרשימה המתחרה.

    ברשימת "לב אחד" טענו שבראון החליט לצאת למלחמה בעיר נגד הרשימה, ומציינים כי הוצע לבראון ולאזולאי על ידי בכיר בש"ס רק לפני מספר ימים ששניהם יורידו את המועמדות וישימו את מקום 2 ברשימה אריאל מטלון בראש הרשימה. לדבריהם "בראון התעקש ללכת ולפלג את הישוב ולא ללכת בדרך הפשרה".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אוי איזה כתבה שקרית ומוטה!!
      הרב אזולאי לא חזר בו, ומספר גורמים ברשימה הישנה של דוד אזולאי הכפישו והתחצפו לרב בעזות מצח!
      אוי לעינים שכך רואות.
      בעז"ה נקווה שיוחלף השלטון ויסורו כל הנבלים אשר מחללים את שם ה' והרבנים ואשר 8 שנים לא עשו כלום בתל ציון חוץ מלרדוף כסף וכבוד (ואייפונים).

    2. 5

      אמרתי לכם הרב לאלבז לא יחלוק על חכם שלום… פשוט טעות תכנית זה הכל………..

    3. 4

      ברוך ה' יש נשיא קדוש אחד היושב בירושלים ומחליט הקב"ה יתן לו עוד שנים טובות ויפות עד 120 כדי להנהיג אותנו עד ביאת משיח צדקינו

    4. 3

      דעת תורה ניצחה…
      כעת התקבלה הודעה שהבחירות בתל ציון בוטלו.

    5. 2

      אזולאי וביטון עם רשיון דיפלומטי בארצי תחפשו אותנו בני התורה לא נעזור גם אם תתחננו

    6. 1

      חיים ביטון איפה דעת התורה להחתים את חכם שלום הכהן מבלי לומר לו שגרר אלבז חתם כבר תתבייש